.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
رشد ۴۰۸ درصدی گزارش‌های مردمی پس از افزایش قیمت بنزین
معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در استان مازندران گفت: در بحث نظارت بر بازارهای استان، نظارت‌ها نشان می‌دهد که تخلفات پس از گرانی بنزین افزایش چشم‌گیری داشته است.

به گزارش شمال نیوز، حسین اصغرزاده امروز درباره نظارت بر بازار بعد از افزایش قیت بنزین اظهار کرد: ۲۵ روز پس از اصلاح قیمت بنزین در بازار نظارت بر بازارهای استان توسط همکاران ما به‌طور شبانه‌روزی صورت گرفت تا مقایسه تغییر قیمت‌ها نسبت به ۲۵روز قبل از گرانی بنزین انجام شود.

وی افزود: نظارت بر بازارهای استان مازندران از تاریخ ۲۵ آبان‌ماه تا ۱۹ آذرماه انجام شد، در این راستا در ۲۵ روز قبل از گرانی بنزین تعداد بازرسی‌ها ۱۱ هزار و ۱۵۹ مورد بود و ۲۵ روز بعد ۲۶ هزار و ۷۱۰ مورد بود که ۱۳۹ درصد رشد داشت.

اصغرزاده اضافه کرد: تعداد پرونده متشکل از تخلف ۲۵ روز قبل از گرانی بنزین ۹۱۱ مورد بود که ۲۵ روز پس از آن به ۲۲ هزار و ۶۵۸ مورد رسیده است، که ۱۹۱ درصد رشد داشته است.وی افزود: نظارت بر بازارهای استان مازندران از تاریخ ۲۵ آبان‌ماه تا ۱۹ آذرماه انجام شد، در این راستا در ۲۵ روز قبل از گرانی بنزین تعداد بازرسی‌ها ۱۱ هزار و ۱۵۹ مورد بود و ۲۵ روز بعد ۲۶ هزار و ۷۱۰ مورد بود که ۱۳۹ درصد رشد داشت.

این مسؤول عنوان کرد: در حوزه گران‌فروشی ۲۵ روز قبل از گرانی بنزین ۳۱۱ مورد پرونده داشتیم در صورتی که ۲۵ روز بعد از گرانی بنزین هزار و ۴۵ مورد شد که ۲۳۶ درصد رشد داشته است.

وی یادآور شد: در بخش گزارش‌های مردمی ۲۵ روز قبل از گرامی بنزین ۳۸۰ مورد بوده که ۲۵ روز بعد شاهد هزار و ۵۵۱ مورد شکایات بودیم که ۴۰۸ درصد رشد داشته است.

اصغرزاده گفت: در بحث نظارت بر بازار به مناسبت شب یلدا کار نظارت از ۲۶ آذر آغاز شده و تا آخرین شب پاییز ادامه دارد، که بخش کالاهای پرتقاضای این ایام شامل؛ میوه و تره‌بار، آجیل و خشکبار، و نظازت بر واحدهای صنفی در اولویت قرار دارد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت مازندران اضافه کرد: در حال حاضر در بازارهای مازندران با کمبود مخازن گاز CNG مواجه هستیم که در حال پیگیری این موضوع هستیم.

وی در پایان تأکید کرد: مردم و شهروندان در شهرهای مختلف استان مازندران در صورت مشاهده گرانی یا هر گونه تخلف در بازار با سامانه تلفنی ۱۲۴ تماس حاصل کنند./فارس

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.089 seconds.